četvrtak, 1. studenoga 2018.

https://zadovoljna.dnevnik.hr/clanak/natasa-dolovic-dijete-s-autizmom-zasluzuje-jednake-mogucnosti-kao-i-svi-ostali---536149.html

Zahvaljujem se gospođi Barat <3  što je imala volje i želje pisati o autizmu. Nažalost, zbog ograničenog broja riječi za online tisak, intervju je jako skraćen pa ga donosim u cjelosti!


Kako se i u kojoj već dobi mogu prepoznati simptomi autizma?
Autizam, tj. poteškoće spektra autizma karakterizira trijada simptoma koji se razlikuju u kvantitativnim i kvalitativnim dimenzijama. Poteškoće socijalizacije, komunikacije te stereotipna i repetitivna ponašanja sa suženim interesom srž je dijagnostičkih kriterija. Ta ponašanja mogu se pojaviti već jako rano, no kad su djeca mala skloni smo neka neobična ponašanja pripisati dječjem razvoju. Postoje tzv. rani znakovi  koji mogu ukazivati na razvoj takve kliničke slike. U prvoj godini to može biti socio-emocinalna atipičnost u ponašanju koja se izražava kao snažna senzorna osjetljivost, jaka plačljivost kojoj  se ne može utvrditi uzrok, nedostatak gugutanja, slabe socijalne interakcije u kojima dijete ne doživljava roditelja  te ne uzvraća očekivanim socijalnim kontaktom (pogled, smješak, dodir), sklono je svjetlećim ili nekim reflektirajućim igračkama opet i opet te je frustrirano kada ih maknete. Tu roditelji znaju već koristiti i mobitele da bi umirili dijete. U motoričkom razvoju može biti  zaostajanja, često i dostoni sindrom.  U drugoj godini i dalje perzistiraju socio-emocionalne atipičnosti no u tom razdoblju jače se izražava “socijalna izoliranost”, dijete se voli igrati samo, mogu se pojaviti stereotipije (neobični pokreti rukama, trupom), nedostaju igre pretvaranja, dijete se fokusira na jedne te iste igračke ili predmete te ih vrti ili okreće na neobičan način opet i opet, ne uključuje roditelje u te igre, ne dijeli ineterese, nedostaje združene pažnje, teško ga se zainteresira za nešto novo, u prehrani postaju rigidni, jedu jednu te istu hranu, odbijaju probati nove okuse, imaju poteškoće sa stolicom, probavom, spavanjem. Izostanak razvoja govora najveći je alarm kada roditelji traže savjet i pomoć. No, govor nije kriterij da li dijete ima PSA ili ne, već atipičnost neverbalne komunikacije. Nadalje, dijete teško savladava motoričku koordinaciju i planiranje, prohoda nešto kasnije od očekivanog.  U drugoj godini života atipična ponašanja budu sve više izražena. U ovoj dobi nedostatak združene pažnje je sigurni znak da imamo malo značajnije zaostajanje u socijalizaciji i komunikaciji, a i sterotipna ponašanja budu sve jače izražena. Emocionalno su to djeca koja se lako frustriraju, teže smiruju, pa roditelji sve više koriste TV,mobitele i tablete za “mir u kući”. U dobi od dvije i pol godine, kliničar koji se bavi spektrom već s dosta velikom sigurnošću može detektirati i dijagnosticirati PSA. Zašto velim s velikom sigurnošću, a ne sto posto? Sve gore navedeno nije isto kod sve djece, javlja se u raličitim kvalitativnim i kvantitativnim razinama, neka djeca imaju savršen motorički razvoj, a i neka djeca se razvijaju sasvim tipično do druge godine života i tu onda dolazi do naglog gubitka većine stečenih vještina, pa čak i govora, tzv. regresivni autizam. No, kod sve djece srž trijade simptoma je prisutna te se kod svakog djeteta pronalazi senzorni disbalans. Naglašavam, ne znači da dijete kod kojeg ste sve ovo vidjeli ima autizam, takva ponašanja mogu biti i razvojna faza koja traje neko kraće vrijeme, ali ako ova ponašanja traju, nek se roditelji što prije jave za detaljinju razvojnu procjenu.
 
Što roditelji trebaju napraviti ako liječnik obiteljske medicine, kojem se obično prvo obraćaju, ne vjeruje da je riječ o autizmu, a oni su uvjereni da jest?
 
Obzirom na današnju sve veću informiranost, roditelji budu sve više osjetljiviji na rzvoj svojeg djeteta. Iako subjektivni, prvi primjećuju da nešto nije kako treba. Ponekad ih smiruju bake i djedovi, govoreći da su i oni sami kasnili u razvoju, kasnije progovarali, bili nestašni i zahtjevni pa se ta ista zabrinutost niti ne dijeli s liječnikom, dijete je tjelesno zdravo, malo zahtjevnije, ali ništa za zabrinuti. Česta pa čak i katastrofalna greška pedijatra ili liječnika obiteljske medicine je kad roditelj izrazi zabrinutost, a oni je noriraju čak smiruju roditelja da ne brine i da je s djetetom sve u redu. Iskustvo je pokazalo, ako je roditelj izrazio zabrinutost, onda je u pozadini priče sigurno neka atipičnost razvoja i nužno je roditelja uputiti na daljnju procjenu razvoja djeteta. Liječnici nisu educirani niti imaju iskustva u procjeni i dijagnostici poteškoća spektra autizma i stoga smatram da bi profesionalno trebali imati odgovornost uputiti roditelje dalje pa neka stručnjaci edukacijske rehabilitacije odluče treba li dijete uključiti u rano interventne programe ili je roditeljska zabrinutost bila neopravdana. S druge strane ima i roditelja koji čekaju i do treće godine, misleći da će se razvoj posložiti sam od sebe. To su obično roditelji koji ne žele priznati sami sebi da zaista s djetetom nešto nije u redu. Ni jedna krajnost nije dobra jer su nam prve tri godine života najplodnije tlo za promjene i učenje novih vještina, od tjelesnog, emocionalnog, kognitivnog do socijalnog razvoja. PSA nije bolest, to je cjeloživotno stanje koje ako se prije otkrije, adekvatnom stimulacijom razvoja možete postići izuzetnu funkcionalnost u odrasloj dobi uključujući i školovanje, zapošljavanje i osnivanje obitelji.
 
Kakav je Vaš stav po pitanju uključivanja djece s autizmom u redovnu nastavu (znam za Kiaru, no zanima me što općenito mislite o tome), kao i jesu li nastavnici dovoljno educirani za rad s njima, posebno oni stariji koji na fakultetima nisu imali kolegije vezane uz poučavanje učenika s teškoćama u razvoju?
Djeca s PSA prvo su djeca! Da, drukčija su...ali, i mi smo njima drukčiji. Svatko je za sebe baš takav kakav treba biti. No, filozofski gledano neurorazličitost je teško prihvatljiva od strane midiokracije koja danas prevladava. To možete vidjeti i u nekim rano interventim programima za tu djecu. Od njih se niti ne očekuje da uče nešto “ozbiljine” stvari jer apriorno vrijedi mišljenje da oni to ne mogu. No, nažalost neznaje, nerazumijevanje i neprihvaćanje te vrste neuroraličitosti koče tu djecu u dosezanju njihovih visina. Nekim nimalo stimulativnim metodama, mi ih vučemo dolje, umjesto da ih guramo gore, baš kao i svako dijete. Ono što je tu, nazovimo neka edukacijska zamka je ta, što djeca s PSA imaju najvećih poteškoća u pragmatici pa zapravo njihov razvoj koči nerazumijevanje što se od njih traži ili što ih to želimo naučiti. Naravno mi ne znamo podučiti dijete na najjednsotaviji mogući način, u slikama, i naše se dijete frustrira jer nas uopće ne razumije. I tu je začarani krug u kojem mi nemamo strpljenja, ali niti znanja niti kognitivne vještine da pojednostavimo stvari. I tako zaključujemo da zapravo dijete ne može učiti, a ne da smo mi nesposobni samokritički vidjeti svoju nemoć. Svako dijete s PSA je drukčije, neki će dobro ragirati na neke metoe, neki neće uopće, stoga je procjena djeteta vrlo važna!
Svi imaju pravo na školovanje, tako i djeca s PSA. Žalosno je da je uvriježena misao da među tom djecom ima 50% djece s intelektualnim poteškoćama, pa im se onda intelektualni izazovi niti ne nude. Međutim kako možete znati gdje je granica djetetovih intelektualnim mogućnosti, ako tom intelektu ne dajete izazov za izazovom. Naravno, sve što je novo je i teško i treba vremena da se nauči i upravo zato što je novo, djeci s PSA predstavlja izvor anksioznosti pri čemu oni redovito bježe od toga. Tu je zapravo bit, imati strpljenja i vjere da će ipak to novo savladati.
Jedna sam od onih koja čvrto želi i vjeruje da je redovni sustav odgoja i obrazovanja jedini cilj za djecu s PSA, ali isto tako svjesna sam činjenice da naši nastavnici niti su educirani niti su spremni educirati takvu djecu. Prvo i osnovno nedostaje profesionalnih usavršavanja nastavnika s tom tematikom, a i edukacije koje postoje često su prepune zastarjelih informacija, općenitih informacija i gotovo s ništavnim konkretnim informacija kako zapravo uče ta djeca. A prije svega, mogu učiti! Situacija da oni imaju asistenta u nastavi, često daje  nastavnicima pravo da se  taj asistent pobrine što će učenik raditi, što je zapravo nedopustivo. Nastavnici ne razumiju razliku između prilagođenog i individualizirang programa, pa djeca najčešće zakonom propisani prilagođeni program odrađuju redovni program jer se učitelj apsolutno ne snalazi u prilagodbama. Teško mi je spomenuti i edukacijski plan za takvo dijete, jer taj plan je samo plan nužne birokracije i od njega dijete nema ništa, a upravo IEP (individualni edukacijski plan) je baza akademskog i socio-emocionalnog napretka djeteta. Na kraju krajeva, sve ostaje na osobnoj razini nastavnika, njegovoj vještini podučavanja, profesionalnom prihvaćanju izazova sve veće neurorazličitosti djece koja se susreću u redovnom sustavu školstva. Ima divnih nastavnika, a ima i onih koji se svom snagom i egom trude dokazati koliko su intelektualno nadmoćniji nad djetetom koje tek korača akademski put. Naravno, dijete s autizmom valja pripremiti za školu i ta priprema traje dvije do tri godine prije samog upisa u redovni sustav tako da dijete ima ravnopravne šanse jer njega se  “nema vremena” čekati da savkada svojim tempom, pa se često olako zaključi da nije za redovni sustav odgoja i obrazovanja.
Kao učitelj, jako mi je važno da djeca nauče čitati i pisati jer to je vještina koja nosi veću životnu funkcionalnost. No, ta djeca uče drukčije i to je ono što želim prenijeti nastavnicima edukacijama koje održavam svake godine (nova će biti 11 mjesecu).
Svjedočimo sve većem broju djece s teškoćama u razvoju iz godine u godinu. Zašto se to događa?
 
Mislim da tehnološki napredak medicine dovodi i do sve većeg preživljavanja djece iz rizičnih trudnoća što nije i garancija urednog razvoja.. No, isto tako mislim da je sve veći broj djece koji imaju poteškoća socio-emocionalnih poteškoća. Čak i “novi”, suvremeni način roditeljstva koji teži da roditelji budu više prijatelji negoli roditelji svojoj djeci, dovodi do emocionalnih nestabilnosti, pomanjkanja samopouzdanja i stvaranja loše slike o sebi. Djeca moraju doživjeti neuspjeh, ona moraju pasti, ona moraju plakati da bi se znali potruditi za uspjeh, ustati kad je teško i nasmijati se i biti hrabri stati korak dalje. A uloga roditelja je djetetu pružiti sigurnost i podršku na tom putu, a ne da sve uradi umjesto njega. Ovo vrijedi i za tipično i atipično razvijeno dijete. Roditelji bi trebali ozbiljnije shvatiti svoj utjecaj i značaj u odrastanju djeteta.
Mislite li da se ponekad dijagnoze olako daju, pa onda to utječe na lošiju sliku o onima kojima je pomoć zaista potrebna? (Primjerice, u školi u kojoj sam radila gotovo svim su se Romima MORALE pisati razne dijagnoze da bi im se „olakšalo“ i kako bi završili školu.)
ADHD je jedna od dijagnoza koja se okalo daje. Ne da se olakša djetetu, već zato jer se ne zna što je s djetetom pa je to često dijagnoza koju je najlakše napisati, a zapravo kad pogledate dublje, pronalazite neke patološke elemente u obitelji koji su neminovno doveli do nekih ponašanja kod djeteta. I ako roditelj prizna i želi da se stanje kod djeteta poboljša, promjenom njihovih odnosa spram djeteta, dovodi do poboljšanja. Kod PSA češće se događa da se ta djeca ne dijagnosticiraju što je zaista veliki problem ili se daje kriva dijagnoza (pr. dg ADHD-a kod visokofunkcionirajućeg autizma, što zna dovesti i do dječje psihijatrije,korištenja antipsihotika, a dijete je zdravo samo što zbog poteškoća spektra drugačije doživljava svijet i ljude oko sebe i to je ono što se ne razumije!!!!), a to se događa upravo zbog neosjetljivosti na simptome i površnog znanja o spektru. To je samo na štetu djeteta.
Kako u Vašoj praksi pristupate djeci s autizmom (opišite terapije itd.)?
Obzirom da sam i dijagnostičar PSA po ADOS-II mjernom instrumentu, obično nakon dijagnostike, dijete je uključeno i u edukacijsko-rehabilitacijske postupke. Djeca s PSA imaju slabe mehanizme samoregulacije i to je prva stavka koju krećemo vježbati, a roditelji su prvi koji se tomu podučavaju. Ja samo dajem koordinate kretanja, a oni voze :)...uče zajedno sa svojim djetetom uz uspone i padove, kroz suze i smjeh, ali cilj nam treba biti zadjenički...da razvoji ishod  djeteta bude što bolji i da obitelj naučiti živjeti sa svojim djetetom i uživati u tome! Roditelji moraju naučiti šro je struktura, predvidljivost, zašto vizualne strategije i kako regulirati ponašanja.
 
Što Vas motivira u svakodnevnom radu?
Novi izazovi! A taj izazov je u trenutku kad dijete nešto ne zna ili ne može, a dam sve od sebe da ga naučim jer vjerujem u njega!!
Postoje li određena pomagala (poput težinskih dekica koje ste mi spominjali) koja mogu pomoći djeci?
Kako djeca s PSA imaju i poteškoće senzorne integracije, jedan od većih iazova za tu djecu je doživljaj vlastitog tijela ili dijelova tjela. Za to je odgovoran proprioceptivni i kinestetički aparat. Zbog hiposenzitivnoti tog aparata, djeca se često zavlače u uske prostore, vole kad ih se stisne, smiruje ih čvrsti stisak, neka se čak guraju ispod madraca, između namještaja i sl. Da bi zadovoljila tu potrebu na primjereniji način, koristimo težinske prsluke i pokrivače koje dobro prihvaćaju! Poboljšavaju koncentraciju i fokus, djeluju smirujuće i poboljšavaju spavanje.
Što je najvažnije što može i mora napraviti roditelj čijem je djetetu dijagnosticiran autizam?
Odmah se uključiti u edukacijsko-rehabilitacijske postupke! Ako su djeca jako mala 12-20 mjeseci, tu još ne dajemo konačnu dijagnozu, ali se roditelj odmah uključuje u er postupke. Svaki slučaj u kojem su mi roditelji doveli ovako malo dijete, u nekoliko mjeseci dolazi do iznimnog napretka i pozitivne promjene u razvoju jer je roditelj direktno educiran što da prati, što da pokušava spriječiti te što poticita u razvoju.
Kako autizam utječe na obiteljsku dinamiku?
Jako!! PSA nema samo dijete već cijela obitelj! Oni trebaju naučiti kako biti roditelj takvom djetetu. To je drugačije roditeljstvo, ali je roditeljstvo i u njemu bi trebali uživati. Činjenicu da nam dijete ima PSA nije lako prihvati. Ima roditelja koji godinama ne mogu prihvatiti stanje svog djeteta. Traže lijek (koji ne postoji), traže uzroke  misleći ako uklone uzrok (najčešće neka bakterija ili toksini) da će simptomi nestati, neki ne mogu izgovoriti “autizam”, koriste neke termine koje su sami postavili, jednostavno ne prihavaćaju dijagnozu. To je najčešće zbog predrasuda o toj djeci i mitova koji su rođeni upravo zbog neznanja i nepoznavanja samog spektra. Nažalost ima i stručnjaka koji ne razumiju spektar pa time i krivo usmjeravaju roditelje. Imati dijete s PSA je zahtjevno, ali...koji odgoj djeteta nije zahtjevan. Ono najvažnije je prihvatiti dijete i učiti zajedno njim. Ponekad je upravo šira obitelj (bake i djedovi) ta koja osuđuje roditelje zašto im dijete toliko plače pa roditelji pribjegavaju metodama koje su zaista kontraproduktivne u razvoju. Zato u mojem radu obitelj ima najvažniju ulogu. Njihova stabilnost preduvjet je za bolji razvoji ishod djeteta, a ta stabilnost ovisi o informacijama koje imaju.
Autizam nije bolest, no ostaje prisutan čitav život, dok roditelji neće vječno moći biti uz svoju djecu.
Mislite li da moraju razmišljati već u ranoj dobi djeteta o tome i pripremiti ih za život u zajednicama itd.?
 
Rano djetinjstvo je najvažnije razdoblje u razvoju čovjeka. Tu se postavlja temelj života. Karakterni, emocionalni, društveni, intelektualni. Stavaraju se radne navike, milijarde novonastalih sinapsi učimo novim spoznajama, jačamo sebe u emocionalnim reakcijama, padamo i dižemo se, stvaramo svoju malu osobnost. U cijeloj toj priči roditelj nam je uzor, motivator, model. Da bi se djeca s PSA pripremila za život u odrasloj dobi, moramo ga učiti životnim vještinama od najranijeg djetinjstva. Samostalnost je jedna od najvažnijih uvjeta da budemo što uspješniji i to je ono čemu pridajem posebnu važnost!

32 komentara:

  1. Pozdrav mojim kolegama na mreži, ja sam Monica Gilbert iz Francuske, želim koristiti ovaj medij da zahvalim dr. Ajayi sjajnom čarobnjaku za čaroliju jer mi je vratio mog muža. suprug me ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što se oženio za mene. Teška je situacija za mene. Nazvao sam ga i molio ga da se vrati. Odbio je. Rekao je da me više ne voli. Pokušao sam na sve moguće načine da ga vratim. uzalud se ponašao kao osoba pod manipulativnom kontrolom, rekao sam svom prijatelju kroz što sam prolazio, a ona mi je dala dr. Ajayi WhatsApp broj: +2347084887094 i objasnila mi je kako je dr. Ajayi pripremila biljku da zatrudni nakon 15 godina braka bez ploda maternice. Bila mi je potrebna pomoć pa sam kontaktirala dr. Ajayija putem WhatsApp broja koji mi je dao moj prijatelj, a ja sam mu rekao svoj problem, on mi je rekao što da radim što sam učinio kao što je uputio, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja me vratila suprug u roku od 72 sata. Ako vam je potrebna pomoć u povratku ljubavnika ili bilo koji drugi životni problem, obratite se dr. Ajayi putem e-maila: drajayi1990@gmail.com WhatsApp: +2347084887094

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebam pravi gomilač kaštela da bih spasio moj brak? Kontakt: aoba5019@gmail.com, njegov zasigurno najbolji kotač za čaroliju na internetu koji mi je pomogao spasiti dom, a njegov rezultat je 100% garancija. Tražila sam način da zaustavim razvod i spasim brak, pa sam prošli tjedan zatražila uslugu dr. ADELEKE. Pa, srećom mogu reći da danas živim sretan bračni život i također mi se vraća bračni život. Doktor ADELEKE spasio mi je brak. moj suprug me sada voli kao lud i ja to volim! Sada pokušavamo dovesti neke malene u našu obitelj kako bi pokazali svoju neprestanu ljubav jedni prema drugima. Dr ADELEKE je u mom životu učinila čuda. Vršili ste vrlo dobru uslugu osobi koja je u istinskoj potrebi. Hvala vam dr. ADELEKE što ste spasili moj razbijeni brak i vratili mi muža! ".. Ja i moja obitelj ponovno sretno živimo zajedno. Ako tražite način da obnovite vezu, ili vam treba vaš bivši otac ili vaš suprug preseljen drugoj ženi, nemojte više plakati, obratite se ovom moćnom čarobnjaku sada dr. ADELEKE. Evo njegovog kontakta: Pošaljite mu e-poštu na: aoba5019@gmail.com, možete ga nazvati ili dodati na Whats-app: +27740386124

      Izbriši
  2. Srdačan pozdrav svima koji su pročitali ovu poruku, ja sam Marie Mikus i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a također tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Pročitao sam svjedočanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim čovjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog čovjeka, ovo je vrlo lak način da dobijem kredit od pouzdanog čovjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedočenje u svim društvenim medijima jer sam mu obećao da ću ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da također možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa:
    westlakefinancehome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Trebam pravi gomilač kaštela da bih spasio moj brak? Kontakt: aoba5019@gmail.com, njegov zasigurno najbolji kotač za čaroliju na internetu koji mi je pomogao spasiti dom, a njegov rezultat je 100% garancija. Tražila sam način da zaustavim razvod i spasim brak, pa sam prošli tjedan zatražila uslugu dr. ADELEKE. Pa, srećom mogu reći da danas živim sretan bračni život i također mi se vraća bračni život. Doktor ADELEKE spasio mi je brak. moj suprug me sada voli kao lud i ja to volim! Sada pokušavamo dovesti neke malene u našu obitelj kako bi pokazali svoju neprestanu ljubav jedni prema drugima. Dr ADELEKE je u mom životu učinila čuda. Vršili ste vrlo dobru uslugu osobi koja je u istinskoj potrebi. Hvala vam dr. ADELEKE što ste spasili moj razbijeni brak i vratili mi muža! ".. Ja i moja obitelj ponovno sretno živimo zajedno. Ako tražite način da obnovite vezu, ili vam treba vaš bivši otac ili vaš suprug preseljen drugoj ženi, nemojte više plakati, obratite se ovom moćnom čarobnjaku sada dr. ADELEKE. Evo njegovog kontakta: Pošaljite mu e-poštu na: aoba5019@gmail.com, možete ga nazvati ili dodati na Whats-app: +27740386124

    OdgovoriIzbriši
  4. Bok, ja sam Biserka Šimunić, ovdje sam da bih cijelom svijetu prenio ovu dobru vijest o tome kako sam vratio ljubav svog supruga. Bila sam izbezumljena kad me prošli mjesec ljubav ostavila zbog druge djevojke, ali kad sam našla prijatelja koji me upoznao s liječnikom Alabom, velikim glasnikom, razgovarala sam s njim o svom problemu, kako me je suprug napustio i kako moram dobiti posao u vrlo velikoj tvrtki. Samo mi je rekao da sam došao na pravo mjesto da ću dobiti želju srca bez ikakvih nuspojava. Rekao mi je što bih trebao učiniti, nakon što je to učinjeno, sljedeća dva dana, moja me ljubav nazvala telefonom i rekao mi izgovore da živim prije sada, a sljedeći tjedan nakon što me ljubav zvala da molim za oproštenje, bila sam pozvan na razgovor u moju omiljenu tvrtku, morao sam raditi kao nadzornik. Tako sam sretna i shrvana da moram reći cijelom svijetu o tome kako mi dr. Alaba pomaže da dam svom srcu deseir. Doktor Alaba stručnjak je za sve vrste uroka i dobre magije. Ako trebate pomoć, obratite se dr. Alabi na sljedeću e-adresu: dralaba3000@gmail.com
    želim ti sve najbolje

    OdgovoriIzbriši
  5. MOĆNI MOGUĆI KOLICINI KOJI SU MOJ BIVŠEG MUŽA VRAĆALI U MOJ ŽIVOT NAKON DA ME JE OSTAVIO POŠALJITE EMAILOM INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ILI INFINITYLOVESPELL@YAHOO.COM DODAJTE GA NA WHATSAPP +2348118829899

    Pozdrav mojim prijateljima na mreži. Ja sam Diana Gilbert iz SAD-a, želim iskoristiti ovaj medij da zahvalim dr. Greatu jer mi je vratio bivšeg supruga. moj me suprug ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što se oženio za mene je to teška situacija. Nazvala sam ga i molila da se vrati odbio je rekao je da me više ne voli pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim sve je bilo uzalud sam o tome rekao svojoj prijateljici, a ona mi je poslala e-mail dr. Greatu, a ja sam mu poslala e-mail i rekla mu svoj problem, a on mi je rekao što da radim i ja sam to učinio, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja je vratila mog supruga u roku od 24 sata. Ako trebate pomoć u povratku s bivšim bivšim, pošaljite e-poruku na adresu Dr. Great na

    infinitylovespell@gmail.com ili infinitylovespell@yahoo.com

    WhatsApp mu +2348118829899

    pogledajte njegov blog http://infinitylovespell1.blogspot.com

    također možete posjetiti moj blog http://dianagilbert05.over-blog.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Žao mi je što sam ovo stavio na internet, ali ne preostaje mi ništa drugo nego ispuniti obećanje dr. ALABI, moćnom bacaču čarolija koji mi je pomogao vratiti svog bivšeg supruga koji je već bio odsutan dva tjedna bez pozdrava meni. tako bolno iskustvo za mene jer je on moja prva ljubav i moj se život vrti oko njega, ali kad me ostavio zbog druge dame, dijelila sam suze i pokušavala sve da zaboravim na njega, ali duboko u srcu bilo je tako nemoguće jer sam ga voljela toliko unatoč boli od koje sam patila. Jedne vjerne večeri pročitao sam komentar o dr. ALABI, moćnom bacaču čarolija koji može pomoći vratiti bivšeg ljubavnika ili okupiti slomljeni dom i još mnogo toga, u početku je to bilo poput šale jer nikada nisam vjerovao u magiju. i Dr. ALABA mi se dokazuje dovodeći njezina muža kući kući nakon dva dana njegove ljubavne čarolije na mog supruga. hvala dr. alabi što me ponovno učinio kompletnom ženom i vratio mog izgubljenog ljubavnika, nastavit ću dijeliti ovo kome će možda biti važno popraviti sve u braku, umjesto da dijelim suze ili prolazim kroz srčani udar, samo ljubazno kontaktirajte dr. ALABU NA njegovoj kontakt e-adresi u nastavku (dralaba300@gmail.com), samo ga kontaktirajte i pogledajte što može učiniti. WhatsApp možete nazvati i putem njegovog broja +2349071995123. Sretno vama onima koji ikad daju ovo suđenje. Pozdrav, samo ljubazno kontaktirajte dr. ALABU na njegovu kontakt e-adresu ispod (dralaba300@gmail.com), samo ga kontaktirajte i pogledajte što može učiniti.
    WhatsApp možete nazvati i putem njegovog broja +2349071995123 sretno vam bilo...,,,

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav svima vama želim koristiti ovaj medij da vam kažem o ovom opipljivom svjedocenju. Zajam sam dobio 1. sijecnja 2021. preko gospode Vldimire Franke, dala mi je zajam od 65,000 eura i bio sam sretan. Ako vam je potreban zajam za vaše najbolje kamate, možete ga dobiti po kamatnoj stopi od 3%. Obratite se njezinoj tvrtki putem e-pošte: vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Zauvijek ću biti dužan velikom DOKTORU ISIKOLU što mi je popravio raskinut brak. Nakon što me suprug ostavio k ljubavnici na 3 mjeseca. Nikada nisam vjerovao u čarolije sve dok me moj prijatelj nije upoznao s njim. U početku sam bila skeptična prema njemu jer sam čula mnogo o lažnim čarolijama, ali sam ostavila svoje sumnje iza sebe jer sam očajnički željela vratiti muža i učinila sam prema onome što mi je naložio. Sada se moj muž vratio samo 48 sati nakon što ga je kontaktirao i ljubav i sreća su mu vraćeni. Ponovno živim sretno sa svojim mužem nakon 6 mjeseci razvoda i neću se smiriti dok on ne bude poznat u cijelom svijetu. Također se specijalizirao za čarolije zaštite, čarolije, čarolije nadmorske visine E.T.C. Povežite se s DOKTOROM ISIKOLOM sada, njegov e -mail: isikolosolutionhome@gmail.com Također mu možete poslati WhatsApp/Viber na +2348133261196.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdrav svima, moje ime je Dion Dublin, iz Finske. Ovdje želim podijeliti svoje svjedočanstvo, kako bi svi znali kako sam vratio svoju ženu uz pomoć doktora Ogundelea, čarobnjaka. Žena me napustila više od 6 godina, svugdje sam tražio pomoć, ali nitko mi nije mogao pomoći. Prošli tjedan našao sam ljude koji su pričali o doktoru Ogundeleu na različitim forumima i kako im pomaže i u rješavanju njihovih problema, odmah sam kontaktirao dr. Ogundelea koji je odgovorio i započeo svoj posao nakon 24 sata, nazvala me supruga koja je otišla prije 6 godina i vratila se kući, ovo nisu samo priče, ovo je moje istinsko životno iskustvo, ovaj čovjek je vrlo moćan, obratite mu se za bilo koju vrstu pomoći i uvjeravam vas da ćete vam pomoći 100%. Kontaktirajte ga na WhatsApp -u i Viberu: +27638836445.

    OdgovoriIzbriši
  10. Moj suprug i ja smo u braku već oko osam godina. Bili smo sretno oženjeni s dvoje djece, dječakom i djevojčicom. prije pet mjeseci počela sam primjećivati ​​njegovo čudno ponašanje, a nekoliko tjedana kasnije saznala sam da se moj muž viđa s nekim. Počeo je kasno dolaziti kući s posla, više mu nije stalo ni do mene ni do djece, ponekad izađe van pa se čak ne vrati kući oko tri-šest dana. Učinio sam sve što sam mogao da ispravim ovaj problem, ali bez uspjeha. Postao sam jako zabrinut i trebala mi je pomoć. Dok sam jednoga dana pregledavao Internet, naišao sam na web stranicu koja sugerira da DR WALE može pomoći u rješavanju bračnih problema, vraćanju prekinutih odnosa itd. Dakle, osjetio sam da bih ga trebao kontaktirati nakon što sam ga kontaktirao, rekao sam mu s kakvim se problemima suočavam u braku, rekao mi je da će baciti čini za mene. što mi je dobro učinio. Nekoliko tjedana kasnije moj muž je došao k meni i ispričao se za nepravde koje je učinio i obećao da to više nikada neće učiniti. Od tada se sve vratilo u normalu. Ja i moja obitelj ponovno živimo zajedno sretno .. Sve zahvaljujući DR WALE -u. Ako vam je potreban čarobnjak koji može baciti čini koja zaista djeluje, predlažem da ga kontaktirate. Neće vas razočarati. Ovo je njegov WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Život sa mnom nije bio lak nakon što je moj brak razbijen kada je moj muž tražio razvod, ali zahvaljujem Bogu što je iskoristio DR WALE-a koji je poput boga na Zemlji da obnovi moj razoreni brak svojom moćnom čarolijom. Patila sam od depresije 6 mjeseci, ali danas sam tako sretna što sam upoznala DR WALE-a jer me njegova čarolija doista natjerala da povjerujem da su čarolije stvarne i da djeluju. Zanimala sam sve upute koje mi je dao DR WALE jer mi je obećao da će me učiniti sretnom i ponosnom i stvarno, sve se to dogodilo i moj muž se vratio k meni s koljenima na tlu moleći me za oprost za nekoliko dana nakon što sam stupio u kontakt s njim i sada smo ponovno savršeno povezani za cijeli život. Mogu hrabro reći svima vani da su čarolije DR WALE stvarno najbolje i najmoćnije. Zauvijek sam mu zahvalan do kraja vremena. Dakle, možete se povezati s njim putem e-pošte putem: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Postoji čovjek kojem vjerujem i čini čuda s čarolijama, zove se DR WALE. spasio je moj brak prije devet godina svojom čarolijom. Moj muž je podnio zahtjev za razvod i bilo je vrlo neugodno, sramotno i srceparajuće, počela sam tražiti pomoć na internetu kada sam vidjela različita svjedočanstva u kojima su ljudi cijenili DR WALE-a što im je pomogao da obnove vezu pa sam ga kontaktirala putem WhatsAppa: +2347054019402 za pomoć i on se odazvao i obećao da će mi pomoći da obnovim svoj brak svojom čarolijom. Učinila sam kako mi je rekao i nekoliko dana kasnije moj se muž vratio moleći me na koljenima da mu oprostim i prihvatim ga natrag. Otkazao je razvod, sad je devet godina, a mi smo još uvijek u sretnom braku. Nastavit ću cijeniti DR WALE-a jer je on Bog na Zemlji. On može pomoći i vama. Kontaktirajte ga putem WhatsAppa: +2347054019402 ILI e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Moj život je pun sreće jer me DR ISIKOLO čini sretnim. Moje ime je Roxana Anda, ono što mi se dogodilo nije ono što mogu zadržati samo za sebe, već i reći svijetu kako bi oni koji imaju bilo kakav problem u vezi ili braku vratili svoje voljene i bili sretni još jednom. Ja i moj ljubavnik smo imali ozbiljnih problema koji su doveli do našeg prekida, budući da nakon toga moj život više nije bio isti, pokušala sam na sve načine da ga vratim. ali bili su samo gubljenje truda i gubljenje vremena. Ali jednog dana u potrazi po internetu naišao sam na nečije svjedočanstvo o DR ISIKOLU. Kontaktiram ga i objasnim mu svoj problem i do sada sam jako iznenađen kako je uspio vratiti mog ljubavnika u roku od 48 sati. Uz ovu veliku stvar koja se dogodila u mom životu odlučio sam ispričati cijelom svijetu o tom velikom čovjeku zvanom DR ISIKOLO. Za one kojima je potrebno o6.bilo što mi je rekao da u njegovom hramu nema ništa nemoguće. Toliko mu vjerujem. Prijatelji ili bilo tko tko čita moje svjedočanstvo, ako trebate pomoć da vratite svog bivšeg partnera ili želite imati svoju bebu, ljubazno ga kontaktirajte putem e-pošte; Pošaljite mu e-poštu na isikolosolutionhome@gmail.com ili na njegov WhatsApp/Viber na: +2348133261196.

    OdgovoriIzbriši
  14. Suočavate li se s poteškoćama u svom bračnom domu? kontaktirajte dr. Ajayija danas za trajno rješenje, nemojte se sramiti podijeliti svoje probleme jer zajednički problem je već na pola riješen, stoga vas pozivam da kontaktirate dr. Ajayija duhovnog čovjeka na Whatsapp / Viber: +2347084887094 Pomogao mi je da vratim svoj muža nakon 9 mjeseci razdvojenosti, upoznala sam ga preko svog rođaka da je pomogao da dobije vlastitu bebu nakon 12 godina braka bez djeteta, rekla je da je dr. Ajayi dao biljni lijek koji joj je pomogao da zatrudni i ona donijeti na zemlju zdravog dječaka. Ako se suočavate s bilo kojim izazovom u životu, duhovnom ili tjelesnom, i želite brzo rješenje, dr. Ajayi je vaša posljednja stanica. također možete poslati e-mail: drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Želim ovdje svima ispričati kako je DR WALE promijenio moju sudbinu. Gotovo petnaest godina radila sam kao prodavačica u automobilskoj tvrtki i jedva sam dobivala proviziju za plaćanje računa dok je određena kolegica u umu kupovala kuće. Bio sam zbunjen oko nje jer su svi bili zavidni na tome koliku je proviziju napravila. Nisam shvaćao što nije u redu jer sam bio dobar u svom poslu i nije bilo ničeg dodatnog što je radila što ju je činilo drugačijom i skoro pet godina nisam mogao skupiti hrabrosti da joj se izrazim. Jednog dana dok me odvezla, molio sam je da mi da neke savjete i odlučio učiti od nje, ali ona je rekla da sam bolji u poslu, što me dodatno zbunilo jer je očito bila bolja. Nakon mnogih razgovora, obavijestila me o DR WALE-u koji joj je izveo čaroliju sreće što ju je učinilo izuzetnom. Dala mi je njegov kontakt i zamolila me da razgovaram s njim i učinim sve što on traži od mene. Prošlo je sedam mjeseci i upravo sam kupio svoju prvu kuću i uštedio dovoljno novca da svoje blizanke pošaljem na fakultet. Bio sam slomljen i beskućnik i nikad ne bih zamislio da ću tako brzo posjedovati dom. Hvala DR WALE. Zamolite ga za pomoć i uz njegovo dopuštenje ostavljam njegov direktni kontakt broj WhatsApp / Viber : +2347054019402 ILI Email : drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Želim reći veliku zahvalnost DR WALE-u za divan posao koji je učinio za mene pomažući mi da spasim svoj brak, moj muž je tražio pismo za razvod zbog malog nesporazuma koji smo imali u posljednjih nekoliko mjeseci, a ja nikada htjela sam ovo jer toliko volim svog muža i sva naša investicija bila je zajednički posao i ne želim biti daleko od svoje obitelji i svoje dvoje ljupke djece. Moj prijatelj mi je rekao o DR WALE-u i kako joj je također pomogao oko njezinih bračnih problema, pa sam ga morala kontaktirati jer želim spriječiti svog muža da dovrši pismo za razvod i želim zadržati svoju obitelj na okupu i nakon što sam ga kontaktirala, ja Rečeno mi je što trebam učiniti i kada sam trebala početi vidjeti rezultat, učinila sam kako je DR WALE uputio i nakon nekoliko dana moj muž me nazvao i počeo tražiti moj oprost i sve mi je bilo kao san i mi smo ponovno svi zajedno žive sretno zahvaljujući DR WALE-u. Kontaktirajte ga danas za bračnu pomoć putem WhatsApp/Viber broja: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  17. PROFESIONALNA ČAROLIJA KOJA VAM MOŽE POMOĆI S LJUBAVNIM ČAROLIJAMA DA HITNO VRATE BIVŠEG LJUBAVNIKA NAKON RAZVODA/RAZVODA ČAK I AKO SE VAŠA SITUACIJA ČINI BEZNADNA! KONTAKT: DR WALE NA WHATSAPP/VIBERU: +2347054019402 JE SIGURNO NAJBOLJI ČAROVAC ONLINE I NJEGOVI REZULTAT JE 100% GARANCIJA..
    Nakon šest godina mog braka sa suprugom, moj muž je počeo izlaziti s drugim curama i pokazivati ​​mi hladnu ljubav, u nekoliko navrata prijeti da će se razvesti od mene ako se usudim ispitivati ​​ga o njegovoj aferi s drugim djevojkama, bila sam totalno shrvana i zbunjen sve dok mi jedan stari prijatelj nije rekao o čaroliji na internetu DR WALE koji pomaže ljudima u njihovim vezama i problemima braka pomoću moći ljubavnih čarolija, kada sam kontaktirao DR WALE-a, rekao mi je sve što trebam učiniti i ja slijedio sve upute koje mi je dao i učinio sam sve što je tražio od mene. nakon što je prošlo nekoliko tjedana sve se počelo okretati za moje dobro sada je prestao izlaziti s curama i sa mnom je zauvijek i stvarno. Kontaktirajte DR WALE-a sjajnu čaroliju Caster za vašu vezu ili problem u braku.
    Evo njegovog kontakta..
    WhatsApp/Viber : +2347054019402 ili
    drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Tražite zajam za konsolidaciju duga, neosigurane zajmove, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital, itd.! Privatni sam zajmodavac, dajem kredite tvrtkama i pojedincima uz niske i razumne kamatne stope od 2%. Pošaljite e-poštu na: christywalton355@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Tako sam uzbuđena što je moj pokvareni brak obnovljen. nedavno smo se pomirili iako je bilo teško. Prošlo je više od mjesec dana, a čini se da se sve vratilo u normalu. Počeo se bolje odnositi prema meni i to je bio proces ozdravljenja za oboje. Noćna kobila koja je trajala skoro 4 godine prije nego što smo prekinuli konačno je gotova. Kao da smo se iznova zaljubili! Oboje smo prošlost ostavili iza sebe, oboje idemo naprijed i po prvi put nakon dugo vremena budućnost izgleda puno svjetlija. ne mogu u svijetu izraziti koliko sam zahvalan DR WALE na oživljavanju, kao da smo konačno ponovno otkrili one stvari jedno o drugom zbog kojih smo se uopće zaljubili. Sva briga i stres jednostavno su nestali. Hvala vam DR WALE što ste spasili moj raspadnuti brak i vratili mi muža. Ja i moj muž ponovno živimo sretno zajedno. Sve zahvaljujući DR WALE-u. ako i vi imate problema s ognjištem. Kontaktirajte DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 ILI e-mail - drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Bok prijatelji, ja sam Naomi Samuel, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Avelom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, tražila sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora, probala sam, kontaktirala sam vrača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, moj bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr alaba je bacio urok i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Dobila sam poziv sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je to moj muž, imali smo dug razgovor i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi upućujući mu jedinu pravu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla riješiti moj bračni problem. email:drapata4@gmail.com možete mu poslati email ako vam je potrebna pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši
  21. MOJ muž i ja smo se nedavno rastali. U braku smo već šest godina i to je bila nasilna veza na sve načine. Želim shvatiti sebe i riješiti vlastite probleme kako bih mogla biti izvrsna mama i žena, ali osjećam da je gubljenje vremena pokušavati popraviti svoj brak jer je slomljen, a ja sam emocionalno iscrpljena i samo želim usredotočiti se na moju djecu. I osjećam da nije fer da ja pokušavam popraviti nešto u što sam jedini koji ulaže trud. Ja sam tako zbunjena. To su bile moje odluke sve dok nisam naišao na članak na blogu o tome kako je Ultimate Spell of DR WALE pomogao mnogim ljudima da obnove prekinute brakove/veze. Brzo sam ga kontaktirao, a on mi je rekao što trebam učiniti, što sam odmah i učinio. U roku od nekoliko tjedana moj se suprug vratio i najveći dio toga je to što se moj suprug potpuno promijenio, više me ne zlostavlja niti vrijeđa. Danas je postao suprug pun ljubavi i brige. možete dobiti DR WALE-a na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Bok prijatelji, ja sam Naomi Samuel, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Samulom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, pitala sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora , probala sam, kontaktirala sam vrača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, moj bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr alaba je bacio urok i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Zvali su me sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je to moj muž, dugo smo razgovarali i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi upućujući mu jedinu pravu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla riješiti problem u braku. email:drapata4@gmail.com možete mu poslati email ako vam je potrebna pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši
  23. Zdravo, ja sam Allison Howarts Nakon što sam godinama bila u vezi s Andersonom, on je prekinuo sa mnom. Pokušala sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud. Željela sam ga toliko dugo zbog ljubavi koju gajim prema njemu , Molio sam ga za sve, obećavao, ali on je odbijao. Objasnio sam svoj problem svojoj prijateljici i ona mi je predložila da umjesto toga kontaktiram kutiju za čaroliju koja bi mi mogla pomoći da bacim čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikada nije vjerovao u čaroliju, nisam imao izbora nego pokušati to, poslala sam mu kutiju s urokom i rekao je da nema problema da će sve biti u redu prije tri dana, da će mi se bivši vratiti prije tri dana, bacio je čini i iznenađujuće drugi dan, bilo je oko 4 :00 sati nazvao me moj bivši, bila sam tako iznenađena odgovorila sam na poziv i sve što je rekao je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo, da želi da mu se vratim, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu pa smo ponovno počeli živjeti sretno zajedno. Od tada sam sebi obećao da će svatko koga znam tko ima problem u vezi, a? biti od pomoći takvoj osobi, uputiti je na njenu jedinu pravu i moćnu kuću čarolija koja je meni pomogla s mojim problemom. e-pošta: dr.osunbor23@gmail.com možete mu poslati e-poštu ako trebate njegovu pomoć u vašoj vezi. Obećao sam sebi da će svatko koga poznajem imati problem u vezi, a? biti od pomoći takvoj osobi, uputiti je na njenu jedinu pravu i moćnu kuću čarolija koja je meni pomogla s mojim problemom. e-pošta: dr.osunbor23@gmail.com možete mu poslati e-poštu ako trebate njegovu pomoć u vašoj vezi. Obećao sam sebi da će svatko koga poznajem imati problem u vezi, a? biti od pomoći takvoj osobi, uputiti je na njenu jedinu pravu i moćnu kuću čarolija koja je meni pomogla s mojim problemom. e-pošta: možete mu poslati e-poštu ako trebate njegovu pomoć u vašoj vezi.
    1) Ljubav
    Čarolije 2) Čarolije izgubljene ljubavi
    3) Čarolije za razvod?
    4) Bračne čarolije
    5) Čarolija za vezivanje.
    6) Čarolije za raskid
    7) Otjerajte bivšeg ljubavnika
    8.) Želite biti promaknuti u svom uredu / lutrija
    9) Želite zadovoljiti svog ljubavnika
    Kontaktirajte ovog velikog čovjeka ako ima? a svaki problem za trajno rješenje
    dr.osunbor23@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Moj život je uništen kada me muž poslao da se spakiram, nakon jedanaest godina koliko smo proveli zajedno. Bila sam izgubljena i bespomoćna nakon što sam na toliko načina pokušala vratiti muža. Jednog dana na poslu sam bila rastresena, ne znajući da me zove šef, pa je sjeo i pitao me razlog moje rastresenosti, rekla sam mu, a on se nasmiješio i rekao da nema problema. Nikad nisam razumio što je mislio pod tim da nije bilo problema vratiti mog muža, rekao je da je upotrijebio čaroliju da vrati svoju ženu kada ga je ostavila zbog drugog muškarca, a sada su zajedno do danas i u početku sam bila šokirana čuvši nešto od moj šef. Dao mi je WhatsApp broj DR WALE-a, što mu je pomoglo da vrati svoju ženu, to me natjeralo da osjetim malo olakšanja u sebi, baš kad sam došla kući kontaktirala sam DR WALE-a i on je tražio moje podatke i mog vlastitog muža također. Poslao sam mu detalje, također sam platio sve materijale koje je tražio da platim. nakon što je prošlo nekoliko tjedana. na ovaj dobar dan nazvala me majka i rekla mi da je moj muž molio da me želi natrag, nikad nisam vjerovala, jer moj muž je uvijek ponosan na sebe. Morala sam odjuriti do mame i na moje najveće iznenađenje, muž me moli za oprost što želi mene i djecu kući, kad sam DR WALE-u dala razgovor o iznenadnoj promjeni mog muža i on mi je to jasno dao do znanja da će me moj muž voljeti do kraja svijeta, da nikada neće otići zbog druge žene. moj muž sada radi dobre stvari koje prije nije činio, čini me sretnom i radi ono što bi trebao raditi kao muškarac bez prigovaranja. ako trebate pomoć bilo koje vrste, kontaktirajte DR WALE-a za pomoć na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ILI e-poštom: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Privilegija je podijeliti ovo čudesno svjedočanstvo sa svijetom. Muž se razveo od mene prije petnaest mjeseci i bila sam ispunjena grižnjom savjesti jer nisam znala što učiniti da riješim probleme sa svojim mužem. Tražila sam pomoć na internetu o tome kako mogu dobiti pomoć u svom braku i otkrila sam izvrsne svjedoke o DR WALE-u koji je napredovao sa svojim čarolijama. Stupila sam u kontakt s njim i evo, DR WALE mi je rekao da će mi pripremiti čaroliju koja će mi vratiti muža. Bio sam skeptičan, ali nisam imao drugu opciju nego raditi s njim. Nakon rada s DR WALE-om, nekoliko dana kasnije, suprug me nazvao da se vraća kući i od tog dana do ovog trenutka živimo mirno. Sada se vratio s toliko ljubavi i brige. danas mi je drago što vas sve obavještavam da ovaj bacač čarolija ima moć vratiti ljubavnike i ono što najviše iznenađuje je da je naša ljubav sada vrlo jaka, svaki dan je sreća i radost. i Ne postoji ništa bolje od biti s čovjekom kojeg voliš. Toplo ću preporučiti DR WALE-a svakome tko treba bilo kakvu pomoć. Ako imate bilo kakav problem kontaktirajte DR WALE-a, dajem vam 100% garanciju da će vam pomoći!!. Njegov WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  26. Želim upotrijebiti ovaj medij da zahvalim velikom bacaču čarolija DR WALE-u što mi je vratio mog dragog muža. Kad je moj muž ostavio mene i naše dvoje djece zbog druge žene, živjela sam u bolovima jer ga jako volim, nisam znala što da radim, zapravo bila sam zbunjena dok nisam srela svoju prijateljicu koja se zove Ella i ja rekla joj kroz što prolazim, onda mi je rekla da se ne brinem da je i ona prošla kroz isti problem, ali u njenom slučaju to je bio dečko, zatim me odvela do jednog spiritualista, vračara, po imenu DR WALE koji joj je pomogao nazad njezinog dečka, kada sam kontaktirala DR WALE-a na njegov WhatsApp +2347054019402 rekla sam mu svoje probleme, nakon toga mi je rekao što da radim i rekao je da će nakon nekoliko tjedana moj muž doći puzajući njegova koljena moleći me da mu oprostim. Nakon nekoliko tjedana moj muž je došao i počeo me moliti, nisam očekivala da će se to dogoditi tako brzo, pokucali su mi na vrata, kada sam otvorila vrata, na moje najveće iznenađenje vidjela sam svog muža na koljenima kako moli mene i naše djeca da mu oproste.
    On također liječi sve vrste bolesti uključujući i onu dolje navedenu,
    1. HIV / AIDS.
    2. HERPES 1/2.
    3. RAK.
    4. ALS (Lou Gehrigova bolest).
    5. Hepatitis B.
    6. HIPERTENZIJA.
    7. NIZAK BROJ SPERMAJA.
    8. ASTMA.
    9. PROBLEM VIRĐINIJE.
    10. PROLJEV.
    11. HRPA.
    12. HLADA.
    13. MOŽDANI UDAR.

    Također je bacio sljedeće čarolije,

    1. želite dobar brak,
    2. ti si političar i treba ti zaštita,
    3. trebaš ljubavnu čaroliju,
    4. želiš biti bogat muškarac ili žena,
    5. želite da vas partner voli,
    6. tražite ženu ili muža,
    7. želite raditi vizu za bilo koju zemlju po vašem izboru,
    8. poslovni ste čovjek ili žena i želite da se vaš posao pokrene,
    9. želite da vas vaš šef voli,
    10. želite da vas muž ili žena obožavaju,
    11 Trebaš čaroliju za posao,
    12 Trebate unapređenje na poslu,
    Svatko tko ima gore navedene probleme neka kontaktira DR WALE-a, velikog bacača čarolija. Kontaktirajte ga putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  27. Pozdrav, sezonski pozdrav svim mojim prijateljima vani, ja sam Bozana Miho, iz Splita, Hrvatska. nakon deset godina veze sa njim, moj muž je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim ali sve je bilo uzalud, željela sam ga zbog ljubavi koju gajim za njega, molila sam ga svim silama , Obećao sam, ali on je odbio. Objasnio sam svojoj prijateljici na mreži, a ona je predložila da odem do dr. Apate, velikog čarobnjaka koji bi mi mogao pomoći da dam čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao drugog izbora nego probaj, poslala sam poruku dr. Apati, a on mi je rekao da nema problema sve će biti u redu prije 48 sati, bivši će mi se vratiti prije 48 sati, bacio je čaroliju i iznenađujuće drugi dan, bilo je oko 16:00 sati. Bivši me nazvao, bila sam tako iznenađena, odgovorila sam na poziv i sve što je rekao je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo, da želi da se vratim, da me jako voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu, pa smo ponovno počeli živjeti sretno zajedno. Otada sam obećao da će svakome koga poznajem i tko ima problema s bilo kime trebati pomoć dr. Apate, čarobnjaka za čarolije, njegova e-pošta je (drapata4@gmail.com), a vi mu možete poslati e-poštu ako trebate njegovu pomoć u vašoj vezi , želite biti prepoznati u svijetu ili problemi s rakom, želite se udati za ljubavnika po svom izboru ili slučajevi razvoda, zdravstveni ili bračni problemi, napredovanje na poslu i uspjeh, bilo što, ne odustaj, prestani plakati, kontaktiraj Dr. .Apata na drapata4@gmail.com ili ga kontaktirate putem Vibera: +447307347648

    OdgovoriIzbriši
  28. SAM VERA. NIKADA VAS NE MOGU ZAVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% NISKOM KAMATOM OD PRAVOG ZAJMODAVCA.MOLIMO VAS KONTAKTIRAJTE OVOG ZAJMODAVCAJA KOJI MI JE DAO ZAJAM U ROKU OD 24 SATA. {davidsonalbertloan@gmail.com} {WhatsApp: +38761545894}

    OdgovoriIzbriši
  29. Oduvijek sam želio moći ne živjeti od plaće do plaće ili imati bilo kakav dug. Radila sam u računovodstvu oko 20 godina i jedva sam spajala kraj s krajem. Činilo se da svaki put kad bih napredovao u tvrtki i dobio povišicu, moji bi životni troškovi značajno porasli i nikad nisam mogao napredovati. lutrijske čarolije. Onda mi je jednog dana moj najbolji prijatelj rekao istinu o tome što je učinio kada ga je žena ostavila. Bacio je ljubavne čarolije, a ona je prekinula brakorazvodnu parnicu i ponovno su bili zajedno. Kad mi je to rekao, pitao sam koga je koristio i dao mi je njihov WhatsApp kontakt. +2347054019402 i odmah sam kontaktirao DR WALE za pomoć. Vidio sam da nude različite vrste novčanih čarolija kako bi pomogli dobiti na lutriji. Odmah me zaintrigiralo. Uvijek sam se osjećao kao da ću jednog dana dobiti na lutriji. Dao sam začarati jackpot lutriju i čekao sam svoj dobitak. Rečeno mi je da igram lutriju svaki tjedan i učinio sam što mi je rečeno. Ionako sam igrao lutriju svaki tjedan, tako da to nije ništa promijenilo. Unutar otprilike dva tjedna to se dogodilo. Osvojio sam 100.000$!! Nisam mogao vjerovati! Nije bilo dovoljno novca da odmah odem u mirovinu, ali sam ga dobro uložio i omogućio mi je da radim na pola radnog vremena i pomoći će mi da se umirovim mnogo ranije. Vječno sam zahvalan što sam pronašao DR WALEA. Možete ga kontaktirati putem WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  30. Pozdrav prijatelji, sjajno i nevjerojatno svjedočanstvo o Velikom bacaču čarolija koje stvarno volim podijeliti. Povratak moje žene je ono što sam najmanje očekivao i nisam mogao zamisliti. Ja i moja žena smo u braku pet godina i živimo sretno ali odjednom se ona potpuno promijenila i okrenula od mene i nikad nisam znao što se događa, pokušao sam je pitati ali mi je odbila reći što problem je, i kako je vrijeme prolazilo ona je tražila razvod. Bio sam tako zabrinut i zbunjen, i dao sam sve od sebe da je vratim, ali nije bilo lako, mislio sam da je svaka nada izgubljena, a dok sam tražio izlaz, moj prijatelj koji je imao sličan problem rekao je ja o sjajnom bacaču čarolija po imenu DR WALE koji mu je također pomogao da vrati svoju ženu. Nikad u cijelom životu nisam vjerovao u čaranje ili magiju jer nikad nisam mislio da će uspjeti, ali sam pokušao dati ovom čovjeku priliku i na moje najveće iznenađenje, bacio je čaroliju na mene, ali danas smo ponovno zajedno u lijepom domu s troje prekrasne djece. Opet smo sretni zajedno i koristim ovu priliku da kažem svima koji prolaze u sličnoj situaciji da ga kontaktiraju na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  31. Imala sam ozbiljnih problema u vezi sa svojim dečkom i to je rezultiralo njegovom selidbom u stan svoje prijateljice. Sve se pogoršalo jer je s prijateljicom počeo često odlaziti u barove i striptiz klubove, opijati se i padati u nesvijest. Uvijek mi prijeti telefonom kad god ga nazovem zbog svih loših savjeta koje mu je prijatelj dao. Stvarno ga volim i bili smo u vezi pet godina i dobili smo prekrasnu kćer. Također sam izgubila mnogo novca na terapeutima dok me prijateljica kojoj je pomogao da se uda za svog dečka iz djetinjstva nije upoznala DR. WALE; to mi je dalo potpuno samopouzdanje i snagu da ga vratim. Učinila sam sve što je tražio i unutar tjedan dana nazvao me dečko i odjurio kući, stvari su se jednostavno promijenile među nama emocionalno. Ima posao i prestao je piti i imati nebitne prijatelje. To je čudo za koje nikad nisam vjerovao da je moguće jer sam izgubio svaku nadu dok nisam pronašao DR WALE-a. Zato sam obećao podijeliti svoje svjedočanstvo po cijelom svemiru. Sva hvala dr. WALE-u na velikom poslu koji je obavio za mene. Ispod su detalji o DR WALE-u. WhatsApp: +2347054019402 ili e-pošta: drwalespellhome@gmail.com u situaciji da prolazite kroz slomljeno srce, i uvjeravam vas da će, kao što je on meni učinio, sigurno pomoći i vama.

    OdgovoriIzbriši