nedjelja, 18. rujna 2016.

POZIV RODITELJIMA, UČITELJIMA, ASISTENTIMA I SVIMA ZAINTERESIRANIMA!


U subotu 24.09.2016. održat će se predavanje i edukacija na temu "Autizam u školi".

Predavanje će biti u Zadru u OŠ Stanovi, Rine Aras 3 s početkom u 10h.
...
Kotizacija 100 kn po sudioniku.
Trajanje 3 sata uz pauzu i malu okrijepu :)

Svi zainteresirani mogu se javiti gospođi TANJI KOVAČEVIĆ na 098 752071

Predavač: Nataša Dolović, prof.

Tematski okviri predavanja (dozvoljena promjena tema obzirom na pitanja sudionika i potrebe za raspravu):
Biti učitelj u inkluziji
1) Učenici s poteškoćama iz autističnog spektra (Autizam, HFA-visokofunkcionalni autizam, Aspergerov sindrom)
2) Učenici sa sindromom Down
3) Učenici s ADHD-om i/ili emocionalnim poteškoćama
Obitelj i škola
Vođenje razreda
Asistenti u nastavi
Karakteristike efektivnih intervencija poučavanja teorijske
Specifičnosti odgojno-obrazovnog pristupa djeci postavke
s poteškoćama iz autističnog spektra
- kako autizam utječe na usvajanje akademskih
znanja i vještina
Individualni edukacijski plan (IEP- IOOP)
- planiranje, izrada, obrazac
Radionica (nije uključena u kotizaciju- 400kn/osobi, održat će se nakon predavanja za zainteresirane stručnjake)
Trajanje- prema potrebi, okvirno, 2 sata
TEME
- izrada IEP- individualnog edukacijskog plana i programa (IOOP)
- procjena stanja
- kako prilagoditi nastavnu jedinicu
- artikulacija nastavnog sata/ dnevna priprema
- određivanje kratkoročnih i dugoročnih ciljeva
- specifični principi, metode i strategije rada
- didaktika
- adekvatnost udžbenika (prvi razred)
- provjere znanja i ocjenjivanje
- PECS vizualne strategije za rad s djecom u spektru
- TEACCH i kod ostale djece s razvojnim poteškoćama
- funkcionalna analiza ponašanja (ABA- primjenjena analiza ponašanja u razredu)
- primjeri, studije slučaja
Svaki sudionik radionice dobiva kompletan materijal s predavanja uključujući i vizualne strategije (osnovne sličice).
Očekuje se interaktivan odnos sa sudionicima radionice uz brojne primjere iz prakse sudionika, analizu te raspravu (napomena: sudionici mogu pripremiti snimke problematičnih situacija kako bi se analizirale te postavile pravilne strategije pristupa)

REZERVIRAJTE PREDSTOJEĆU SUBOTU ZA NOVE SPOZNAJE!
VIDIMO SE U ZADRU!!

2 komentara:

  1. Trebam pravi gomilač kaštela da bih spasio moj brak? Kontakt: aoba5019@gmail.com, njegov zasigurno najbolji kotač za čaroliju na internetu koji mi je pomogao spasiti dom, a njegov rezultat je 100% garancija. Tražila sam način da zaustavim razvod i spasim brak, pa sam prošli tjedan zatražila uslugu dr. ADELEKE. Pa, srećom mogu reći da danas živim sretan bračni život i također mi se vraća bračni život. Doktor ADELEKE spasio mi je brak. moj suprug me sada voli kao lud i ja to volim! Sada pokušavamo dovesti neke malene u našu obitelj kako bi pokazali svoju neprestanu ljubav jedni prema drugima. Dr ADELEKE je u mom životu učinila čuda. Vršili ste vrlo dobru uslugu osobi koja je u istinskoj potrebi. Hvala vam dr. ADELEKE što ste spasili moj razbijeni brak i vratili mi muža! ".. Ja i moja obitelj ponovno sretno živimo zajedno. Ako tražite način da obnovite vezu, ili vam treba vaš bivši otac ili vaš suprug preseljen drugoj ženi, nemojte više plakati, obratite se ovom moćnom čarobnjaku sada dr. ADELEKE. Evo njegovog kontakta: Pošaljite mu e-poštu na: aoba5019@gmail.com, možete ga nazvati ili dodati na Whats-app: +27740386124

    OdgovoriIzbriši
  2. RECOVER YOUR SCAMMED BITCOIN WITH ULTIMATE HACKER JERRY.

    Hello everyone, I was a victim of bitcoin scam, I saw a glamorous review showering praises and marketing an investment firm, I reached out to them on their terms of investments and invested $155,000 which I was promised to get my first 15% profit in weeks, when it was time to retire my profits, I got to know the company was bogus, they kept asking me to invest more and I ran out of patience then requested to have my money back, they refused to answer nor refund my funds, not until an old family friend introduced me to Ultimate Hacker Jerry, I reached out and after submitting my case, Ultimate Hacker Jerry was swift to action and within 36 hours I got back my funds with the due profit. I couldn’t contain the joy in me. I urge you guys to reach out to Ultimate Hacker Jerry on their support email:  (Ultimatehackerjerry@seznam.cz)   or WhatsAp  +1(520)2 827151  ).
    don"t forget to mention Luke Curry Recommended you.

    OdgovoriIzbriši