ponedjeljak, 25. rujna 2017.

ODRŽANE EDUKACIJE NAJAVLJENE ZA RUJAN 2017.!

Veliko hvala udruzi za autizam "Pogled" iz Nedelišća na ustupljenom prostoru.

Nažalost, Zadar smo morali otkazati, ali bit će još prilika :)!

U Zagrebu je bilo vrlo interaktivno, s puno rasprave, komentara, zaključaka, ali i pitanja na koja smo teško odgovarali jer bi nam to trebao odgovor državnih razina.

Zahvaljujem se svim sudionicima na interesu i veselim se nekim novim susretima i zajedničkom učenju u listopadu!

 Uskoro pozivi  za daljnje edukacije do kraja kalendarske godine!






1 komentar:

  1. Trebam pravi gomilač kaštela da bih spasio moj brak? Kontakt: aoba5019@gmail.com, njegov zasigurno najbolji kotač za čaroliju na internetu koji mi je pomogao spasiti dom, a njegov rezultat je 100% garancija. Tražila sam način da zaustavim razvod i spasim brak, pa sam prošli tjedan zatražila uslugu dr. ADELEKE. Pa, srećom mogu reći da danas živim sretan bračni život i također mi se vraća bračni život. Doktor ADELEKE spasio mi je brak. moj suprug me sada voli kao lud i ja to volim! Sada pokušavamo dovesti neke malene u našu obitelj kako bi pokazali svoju neprestanu ljubav jedni prema drugima. Dr ADELEKE je u mom životu učinila čuda. Vršili ste vrlo dobru uslugu osobi koja je u istinskoj potrebi. Hvala vam dr. ADELEKE što ste spasili moj razbijeni brak i vratili mi muža! ".. Ja i moja obitelj ponovno sretno živimo zajedno. Ako tražite način da obnovite vezu, ili vam treba vaš bivši otac ili vaš suprug preseljen drugoj ženi, nemojte više plakati, obratite se ovom moćnom čarobnjaku sada dr. ADELEKE. Evo njegovog kontakta: Pošaljite mu e-poštu na: aoba5019@gmail.com, možete ga nazvati ili dodati na Whats-app: +27740386124

    OdgovoriIzbriši