ponedjeljak, 9. listopada 2017.

Poziv na edukaciju
 
“VIZUALNE STRATEGIJE U PODUČAVANJU PISMENOSTI DJECE S AUTISTIČNIM SPEKTROM POTEŠKOĆA
(...ali i u odgoju i obrazovanju djece općenito)
21.10.2017. 9-12h (4 školska sata)
Hotel Holiday,  Jankomir 27,  Zagreb
 
Vizualne strategije su svi materijali koje vidimo: slike, pisane riječi, rasporedi, ploče, etikete i sl.
One uvijek nose jasniju informaciju i bolje razumijevanje.
Najbolje su strategije u odgoju i obrazovanju djece koja najlakše uče vizualnim putem. To su djeca s poteškoćama iz autsitičnog spektra, sa sindromom Down, s disleksijom i disgrafijom, ADHD-om, djeca s intelektualnim poteškoćama, djeca s poteškoćama emocionalne regulacije, s poteškoćama u ponašanju i sva druga djeca koja nemaju značajnijih poteškoća i lakše uče vizualno.
Vizualne strategije uvijek imaju svoju svrhu i veliko značenje za onog koji ih gleda jer pomažu u:
- poticanju komunikacije
- poticanju socijalizacije
- održavanju pažnje  koncentracije
- davanju informacija
- razvoju vokabulara
- objašnjavanju socijalnih situacija
- davanju izbora
- davanju dnevne strukture
- davanju strukture nastavnog dana i sata
- smanjivanju frustracija
- učenju novih vještina
....i još mnogo toga.
 
Pozivamo vas na sudjelovanje na edukaciji o vizualnim strategijama (VS).
 
Što su, kako ih izraditi, kako ih koristiti, od konkreta do simbola, od obitejskog okruženja do fakulteta, od najmanjih nogu do odrasle dobi!
 
Namjenjena je učiteljima, stručnim suradnicima, odgajateljima, asistentima, roditeljima...
 
Sudionici će nakon edukacije znati:
- što su VS
- vrste VS
- kako i kada ih upotrijebiti
- kako ih izraditi, što koristiti
- kako prilagoditi nastavne sadržaje pomoću VS (kroz sve nastavne predmete)
- kako izraditi VS
- kako potaknuti komunikaciju
- kako potaknuti socijalne interakcije
- kako pomoći obitelji da podigne kvalitetu funkcionalnosti
- kako komunicirati sa slabo vebalnim i neverbalnim djetetom
- kako pomoću VS utjecati na razumijevanje govora i pisane riječi/rečenica
 
Edukacija se sastoji od teoretskog dijela i praktičnog dijela te se mole sudionici da sa sobom ponesu prijenosna računala ako ih imaju kako bi mogli sudjelovati u praktičnom dijelu (*napomena: računala nisu obvezna).
 
Predavač je Nataša Dolović, profesor rehabilitator te učiteljica razredne nastave s dogogodišnjim iskustvom u radu s djecom, čiji je posebni profesionalni izazov u radu i podučavanju djece iz austičnog spektra poteškoća (www.angerona1.blogspot.com). Predavač je na brojnim konferencijama u Hrvatskoj i svijetu, a njezina su predavanja isključivo zaključak i rezultat dugogodišnje suradnje s osnovnim školama te neposrednog rada s djecom u spektru.
 
KOTIZACIJA: 500 kn po osobi (uključuje potvrdnicu, materijale/vizualne startegije, piće i grickalice u pauzi).
 
Broj mjesta je ograničen: maksimalno 20 po grupi.
 
Prijave se primaju do 18.10. 2017. na  091 622 6749  ili  na erp.angerona@gmail.com.
 
 
Za dodatna pitanja, slobodno me kontaktirate na 091 622 6749.
 



4 komentara:

  1. Pozdrav mojim kolegama na mreži, ja sam Monica Gilbert iz Francuske, želim koristiti ovaj medij da zahvalim dr. Ajayi sjajnom čarobnjaku za čaroliju jer mi je vratio mog muža. suprug me ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što se oženio za mene. Teška je situacija za mene. Nazvao sam ga i molio ga da se vrati. Odbio je. Rekao je da me više ne voli. Pokušao sam na sve moguće načine da ga vratim. uzalud se ponašao kao osoba pod manipulativnom kontrolom, rekao sam svom prijatelju kroz što sam prolazio, a ona mi je dala dr. Ajayi WhatsApp broj: +2347084887094 i objasnila mi je kako je dr. Ajayi pripremila biljku da zatrudni nakon 15 godina braka bez ploda maternice. Bila mi je potrebna pomoć pa sam kontaktirala dr. Ajayija putem WhatsApp broja koji mi je dao moj prijatelj, a ja sam mu rekao svoj problem, on mi je rekao što da radim što sam učinio kao što je uputio, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja me vratila suprug u roku od 72 sata. Ako vam je potrebna pomoć u povratku ljubavnika ili bilo koji drugi životni problem, obratite se dr. Ajayi putem e-maila: drajayi1990@gmail.com WhatsApp: +2347084887094

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebam pravi gomilač kaštela da bih spasio moj brak? Kontakt: aoba5019@gmail.com, njegov zasigurno najbolji kotač za čaroliju na internetu koji mi je pomogao spasiti dom, a njegov rezultat je 100% garancija. Tražila sam način da zaustavim razvod i spasim brak, pa sam prošli tjedan zatražila uslugu dr. ADELEKE. Pa, srećom mogu reći da danas živim sretan bračni život i također mi se vraća bračni život. Doktor ADELEKE spasio mi je brak. moj suprug me sada voli kao lud i ja to volim! Sada pokušavamo dovesti neke malene u našu obitelj kako bi pokazali svoju neprestanu ljubav jedni prema drugima. Dr ADELEKE je u mom životu učinila čuda. Vršili ste vrlo dobru uslugu osobi koja je u istinskoj potrebi. Hvala vam dr. ADELEKE što ste spasili moj razbijeni brak i vratili mi muža! ".. Ja i moja obitelj ponovno sretno živimo zajedno. Ako tražite način da obnovite vezu, ili vam treba vaš bivši otac ili vaš suprug preseljen drugoj ženi, nemojte više plakati, obratite se ovom moćnom čarobnjaku sada dr. ADELEKE. Evo njegovog kontakta: Pošaljite mu e-poštu na: aoba5019@gmail.com, možete ga nazvati ili dodati na Whats-app: +27740386124

      Izbriši
  2. Trebam pravi gomilač kaštela da bih spasio moj brak? Kontakt: aoba5019@gmail.com, njegov zasigurno najbolji kotač za čaroliju na internetu koji mi je pomogao spasiti dom, a njegov rezultat je 100% garancija. Tražila sam način da zaustavim razvod i spasim brak, pa sam prošli tjedan zatražila uslugu dr. ADELEKE. Pa, srećom mogu reći da danas živim sretan bračni život i također mi se vraća bračni život. Doktor ADELEKE spasio mi je brak. moj suprug me sada voli kao lud i ja to volim! Sada pokušavamo dovesti neke malene u našu obitelj kako bi pokazali svoju neprestanu ljubav jedni prema drugima. Dr ADELEKE je u mom životu učinila čuda. Vršili ste vrlo dobru uslugu osobi koja je u istinskoj potrebi. Hvala vam dr. ADELEKE što ste spasili moj razbijeni brak i vratili mi muža! ".. Ja i moja obitelj ponovno sretno živimo zajedno. Ako tražite način da obnovite vezu, ili vam treba vaš bivši otac ili vaš suprug preseljen drugoj ženi, nemojte više plakati, obratite se ovom moćnom čarobnjaku sada dr. ADELEKE. Evo njegovog kontakta: Pošaljite mu e-poštu na: aoba5019@gmail.com, možete ga nazvati ili dodati na Whats-app: +27740386124

    OdgovoriIzbriši
  3. RECOVER YOUR SCAMMED BITCOIN WITH ULTIMATE HACKER JERRY.

    Hello everyone, I was a victim of bitcoin scam, I saw a glamorous review showering praises and marketing an investment firm, I reached out to them on their terms of investments and invested $155,000 which I was promised to get my first 15% profit in weeks, when it was time to retire my profits, I got to know the company was bogus, they kept asking me to invest more and I ran out of patience then requested to have my money back, they refused to answer nor refund my funds, not until an old family friend introduced me to Ultimate Hacker Jerry, I reached out and after submitting my case, Ultimate Hacker Jerry was swift to action and within 36 hours I got back my funds with the due profit. I couldn’t contain the joy in me. I urge you guys to reach out to Ultimate Hacker Jerry on their support email:  (Ultimatehackerjerry@seznam.cz)   or WhatsAp  +1(520)2 827151  ).
    don"t forget to mention Luke Curry Recommended you.

    OdgovoriIzbriši